مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 فروردین 1401 ساعت 12:072022-04-02سياسي

تکرار | شرکت های دانش بنیان کمترین هزینه و بیشترین بهره وری را برای کشور دارند


نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: شرکت های دانش بنیان با کمترین هزینه برای زیرساخت ها، بیشترین بهره وری و درآمدزایی را برای کشور دارند.

- بیژن نوباوه وطن نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به نامگذاری سال 1401 به نام سال اقتصاد دانش بنیان و اشتغال زایی ، گفت: تولید نقش مهمی در اقتصاد هر کشور دارد و در طول سال های قبل نیز نامگذاری سال ها از سوی رهبر معظم انقلاب حول محور اقتصاد و تولید بوده است.

وی افزود: اقتصاد دانش بنیان و فعالیت در حوزه تولید توسط شرکت های دانش بنیان امروزه مدنظر بسیاری از کشورها است و در کشور ما هم ظرفیت های لازم برای بهره مندی از این شرکت ها وجود دارد.

نایب رییس کمیسیون فرهنگ مجلس اظهار داشت: وجود نیروی جوان و متخصص در کشور ما این ظرفیت را برای ما به وجود آورده که از شرکت های دانش بنیان و اقتصاد دانش بنیان بهره مند باشیم و این شرکت های ظرفیت بی بدیلی برای کشور ما هستند تا ما را در رشد اقتصادی یاری رسانند.

نوباوه وطن خاطرنشان کرد: شرکت های دانش بنیان کمترین بهره برداری و استفاده را از زیرساخت ها داشته و در مقابل بیشترین درآمدزایی را برای کشور دارند و لذا فعالیت در این بخش ما را می تواند به رشد و پیشرفت در حوزه اقتصاد کمک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکرار | شرکت های دانش بنیان کمترین هزینه و بیشترین بهره وری را برای کشور دارند

تکرار | شرکت های دانش بنیان کمترین هزینه و بیشترین بهره وری را برای کشور دارند